www.zslukasove.cz

pondělí 25. května 2020

Úterý 26. 5. 2020

Dobré ráno, Plavčíci.
Každý den Vám posílám pohádku a moc bych chtěla, abyste se naučili doma snídat. Až se všichni vrátíme do školy, snad nebudete mít zase hlad už během první vyučovací hodiny. Pokud se mi to povedlo, můžete se pochlubit fotkou své oblíbené snídaně na nástěnce.
A teď už dobrou chuť:


Český jazyk

Začali jsme probírat bě, pě, vě, mě. Pokud potřebujete, opakujte:



Teď budeme pracovat s učebnicí, na straně 90 je cvičení 1
  • Přečtěte si článek.
  • Odpovězte na otázky pod článkem.
Napište do sešitu 90/2 a pošlete mi to mailem.

Matematika

Jak se Vám daří odříkat násobky 6? Kdo mi je ve čtvrtek odříká a zaslouží si jedničku? Trénujte odříkávání násobku každý den alespoň 10 minut a ve čtvrtek to bude hračka.
Procvičujte třeba online:

Vypočítejte z pracovního sešitu na straně 9 cvičení 4, 5.

Anglický jazyk

Dnes Vám přináším novou písničku.


Najdete zde 4 nová slovíčka. Kliknutím na slovíčko se dostanete do překladače. Když zmáčknete pod slovíčkem reproduktor, uslyšíte jeho výslovnost:
Abychom mohli vypracovat cvičení ze strany 48, musím vás naučit ještě jedno slovíčko: 
windy = větrno.
Teď se pusťte do cvičení. Cvičení mi tentokrát mailem posílat nemusíte.

Bye, bye, goodbye.