www.zslukasove.cz

pondělí 18. května 2020

Úterý 19. 5. 2020

Dobré ráno, plavčíci.
doufám, že se těšíte na dnešní den. Má být krásné počasí. Tak toho nebudu zadávat hodně. Začněte snídaní, ať máte dost sil jako kocourek Modroočko.
Posílám vám 5 příběhů a písniček.






"To se mi to prima ťape, hej myši dejte si bacha..."

Přiznávám, že je to moje nejoblíbenější pohádka a znám ji zpaměti. Tak snad vás taky potěší. Pozorně poslouchejte, v pátek to zúročíte. ;-)

Český jazyk dnes vynechám, přejdeme na prvouku.

V neděli jsem navštívila bratrance. Ve čtvrtek se jim vylíhli malá kuřátka, podívejte. Doufám, že víte, jak se jmenuje jejich maminka (samice) a tatínek (samec).


Dokážete správně zařadit i jiné zvířecí rodinky?

Opět se zaměříme na domácí ptáky. Minulý týden jsem vám posílala video. Kdo zapomněl, může si jej znovu pustit. Kdo si vše pamatuje, pokračuje dál.
Dnes Vám posílám krátké video, abyste si dokázali představit, jak to na statku chodí.



Otevřete si pracovní sešit na straně 62. Nejprve doplňte názvy samců - názvy musíte rozluštit vpravo vedle obrázku, pokud je neznáte.
Teď si ve čtyřsměrce vyhledejte názvy mláďat.
Dopište, proč chováme holuby. Kdo zapomněl, otevře si knížku na straně 55 a najde odpověď.
Z prvouky mi nic nemusíte posílat. Napište mi, pokud si nebudete vědět rady.

Matematika

Dnes budeme násobit, dělit, ale i sčítat o odčítat přes desítku. Trošku se bojím, že jste to zapomněli. Pojďme si to zopakovat:


Teď se můžete pustit do příkladu 8 na straně 65. Mám velkou prosbu k maminkách a všem, kdo se s vámi učí. Dnes dětem nic z matematiky nekontrolujte. Nebudu známkovat, pokud se to nepovede. Potřebuji vědět, jak na tom jsou, co všechno mám na on-line hodinách opakovat a trénovat. Pošlete mi úkol mailem, ale bez kontroly.

To je pro dnešek vše. Běžte si hrát, nejlépe ven. Zítra je taky den.