www.zslukasove.cz

čtvrtek 14. května 2020

Pátek 15. 5. 2020

Dobré ráno, Plavčíci.
Dnes je pátek a po 3 zmrzlých v kalendáři najdete Žofii. Pamatujete si dnešní pranostiku? Svatá Žofie políčka často zalije. Tato pranostika předpovídá hodně deště. O tom, jak moc příroda potřebuje déšť, vás poučí Rákosníček:

Čtení 

Dnes mám pro Vás krásný příběh Náš Jakoubek. Najdete ho na straně 74, 75, 76. Čtěte pomalu a nahlas. Klárka nemusí, jedině kdyby ho chtěl bratříček slyšet ještě jednou. 
Teď je čas na testík. Nehádejte odpovědi. Pokud nevíte, není to na čas, hledejte v knížce.

Matematika

Odříkávat násobky 2, 3, 4 a 5 zvládáte. Během počítání příkladů je potřeba trošku zrychlit. Vzpomeňte si na čtvrteční online výuku, na vaše - já to nestíhám. Nebojte se matematiky, nikdo se na vás nezlobí, když to ještě nejde tak rychle. Musíte jen chtít. Posílám vám pár cvičení, které Vám měří čas. Můžete celý víkend procvičovat. Pokud se budete chtít pochlubit, vyfoťte váš nejlepší čas a pochlubte se mi v mailu. Foto není povinné!
Tento odkaz je pro šikulky, kterým už násobení jde. Potrapte si trošku hlavičku.

Otevřete si knihu, na straně 64 vypočítejte příklady 3, 5 a pošlete mi je mailem.

To je pro dnešek vše. Během příštího týdne budeme probírat také anglický jazyk. Stáhněte si, prosím, poslechy: Happy House Level 2 New Edition Class CD 1
Tento odkaz jsem již jednou posílala, dnes ho posílám pro jistotu ještě jednou.

Hezký víkend.