www.zslukasove.cz

úterý 19. května 2020

Středa 20. 5. 2020

Dobré ráno, Plavčíci.
Začalo nám skoro letní počasí a věřím, že se vám do učení moc nechce. Začneme dnes pohádkou a snad i dobrou snídaní. Dneska se Modroočko popere.





Český jazyk

Budeme opakovat a procvičovat. Slabiky dě, tě, ně už znáte. Slabiky bě, pě, vě, mě jsme probírali v první třídě. Obě skupiny si můžete připomenout v tomto videu:


Dnes budeme psát diktát. Pokud to někoho vylekalo, může nejdřív procvičovat. Zde najdete 5 cvičení.

Teď je čas na diktát. Připravte si sešit, napište dnešní datum: 20. května a klikněte na video.


Hotovo? Dnes mi diktát mailem posílat nemusíte, kontrolu jste viděli ve videu. Pokud jste si jej neopravili, pusťte si video ještě jednou.

Anglický jazyk

Nejprve budeme trochu opakovat slovíčka 6. lekce.
Můžete si zazpívat písničku.

Teď si otevřete pracovní sešit na straně 46. Pusťte si nahrávku 23. Pozor, musíte si stáhnout a pustit přesně tento název: 
2-23 Happy House 2 New Edition.mp3
Dnes je to poprvé, proto jsem vám poslech uložila zde. Můžete si ověřit, že jste to nepopletli.
Vyberte z každého řádku (jsou tam celkem 3) jen jednu myšku podle toho, co má oblečené.
Pokud vám to nepůjde, opakujte znovu slovíčka nebo si poslech pusťte opakovaně.

Hotovo? To ještě není všechno. Na straně 49 dopište názvy oblečení k obrázkům a oblečení dokreslete myškám - Rubby a Spike. 
Oba úkoly mi pošlete mailem.

Teď už je to vše. Zítra nezapomeňte na online výuku v 9. 30. Dnes večer dopíšu, co si máte připravit.

PS: Nikolko, včera jsem byla ve škole, nemohla jsem vás učit online. Budu se na vás těšit tento čtvrtek.