www.zslukasove.cz

pondělí 27. dubna 2020

Úterý 28. 4. 2020

Dobré ráno, Plavčíci.
Dnes nás čeká krásné počasí. Pojďme udělat povinnosti, ať můžete alespoň na chvíli ven.

Nejdůležitější je se pořádně nasnídat, dnes naposledy s telátkem.

S plným bříškem se lépe pracuje. Začneme s češtinou:

Už jsme společně probírali tyto slovní druhy:






Pokud máte vše zopakováno, zkuste je rozlišit v tomto cvičení.

Na straně 81/6 najděte všechna slovesa. Opište je (samotná slovesa oddělte čárkou) do sešitu a pošlete mi to mailem. Nezapomeňte zapsat datum, stranu a cvičení. S první větou jsem vám pomohla. ;-)

Babička plete vnukovi čepici. Co dělá babička? Plete.


Matematika

Dnes si zopakujeme, jak počítat příklady se závorkami. Zavolala jsem si na pomoc Matýska:


Na straně 60 vypočítejte příklad 3.
Některé příklady můžou mít i dvě závorky. Vypočítejte první závorku, opište znaménko, vypočítejte druhou závorku, napište rovná se a nakonec vypočítejte celý příklad.
Tento příklad mi pošlete mailem.

Pokud rádi kreslíte ve čtvercové sítí, můžete vypočítat příklad 4. Tento příklad je dobrovolný.

Anglický jazyk

Posílám Vám slovíčka poslední lekce. Měli byste se je průběžně učit a opakovat. 

Přestože jsem Vám už jednou psala, jak na to, opakování není nikdy dost:

Můžete si zvolit činnosti a hry, které jsem Vám na obrázku označila červenou šipkou. Ostatní je pro Vás ještě těžké.

Flashcards
Nejprve si prohlédněte slovíčka. Klikněte na kartičku, ona se otočí a uvidíte překlad.

Learn
Teď si vyzkoušíte, kolik slovíček si pamatujete. Klikejte na správnou odpověď.

Match
Vyberte si anglické slovíčko, chyťte jej myší a posuňte na správný obrázek.

Starší žáci si vždy oblíbí hru Gravity. Shora Vám padají asteroidy. Vašim úkolem je uchránit planetky. Musíte napsat anglicky slovíčko dřív, než asteroid spadne dolů. Není to vůbec lehké. Ale když projdete úspěšně aktivity Learn a Match, zvládnete časem i toto.

To je pro dnešek všechno, večer si přijďte pro pohádku.